Gaji Che Ta

Namun bagi Rozita Che Wan yang lebih mesra di sapa Che Ta, baginya tiada masalh untuk memberitahu masyarakat umum nilai pendapatannya sebulan.Dia secara jujur menyatakan pendapatannya sebagai pelakon mencecah Rm 60000 sebulan! Itu tidak termasuk bayaran sebagai duta produk ataupun iklan.Menurutnya lagi sejujurnya pendapatannya lebih dari itu.


Jadi sebagai masyarakat yang melihat dari luar tidak hairanlah jika Che Ta mampu memperlihatkan kemewahannya terutamanya dari segi pakaian dan aksesorinya.Tidak peliklah bagi mereka yang berpendapatan sepertinya memakai beg tangan ribuan ringgit.Bahkan ketika anaknya cemerlang dalam SPM Che Ta menghadiahkan anaknya sebuah BMW X6 !

Menurut Che Ta lagi tiada niat di hatinya untuk jadi riak dengan pendedahan pendapatannya serta selalu menunjukkan kemewahannya.Cuma beliau berharap masyarakat melihatnya dari sudut positif di mana setiap yang berusaha pasti akan berjaya.Hanya itu sahaja niatnya agar apa yang di perolehi sekarang boleh di jadikan motivasi kepada sesiapa pun di luar sana.Di mana ada kemahuan disitu ada jalan.

0 Response to "Gaji Che Ta"

Post a Comment