MALIQUE DAN JOE FLIZZOW

#Tak sangka pula sebaik sahaja lagu Apa Khabar dinobatkan sebagai Juara pd malam Anugerah Juara Lagu (AJL) 29 tempoh hari, banyak pula isu lain yg timbul.

#Walaupun Malique selaku bekas anggota Too Phat tlh menjelaskan bahawa dia tak prnhh menjawab ‘Khabar baik, bro’ menerusi lman sosial sebagai balasan kpd lagu Apa Khabar, tapi nampaknya perkara ini mkin melarat pula....

Rindu Bukan Jawapan Apa Khabar


#Saya tidak mahu brcakap mengenai lagu Rindu krn tidak tahu apa-apa mengenainya. Malah, tak prnah dgr pun. Saya rasa dia kena jelaskan kerana ramai org ingat lagu itu jawapan kpd Apa Khabar....

#Jujur, ketika hasilkan Apa Khabar, saya tak perlukan jwapan balas. Kalau mahukan jawapan, saya boleh dpt menerusi panggilan telefon, SMS atau brjumpa terus dengannya...

Kenapa Baru Sekarang Malique Keluarkan Kenyataan?


#Klu ada isu, patutnya sdh lama jadi, tapi kenapa baru skrg? Adakah sbb menang AJL? Selepas 15 bulan, baru dia keluarkan knyataan. Mgkin AJL beri kesan pd hidup dia atau mungkin ada perhatian yg tidak diingini...

#Saya sendiri tak fhm situasi dia & melihat kenyataannya sebagai penjelasan terhadap karyanya yg tiada kena mengena dgn AJL...

#Apapun, buat anda yg masih blum pernah mendengar lagu Rindu yg dihasilkan oleh Malique, cuba dengar di youtube, seakan-akan menjawab setiap lirik di lagu Apa Khabar....

0 Response to "MALIQUE DAN JOE FLIZZOW"

Post a Comment