Gambar Aksi Ranjang Farah Asyikin Punca Penceraian Dengan Hattan

Oh ada gossip baru berlegar di sebalik penceraian Hattan dan ini bukan calang calang gossip.

Semua orang tertanya tanya akan punca sebenar penceraian Hattan & Farah Asyikin yang perkahwinan mereka hanya mampu bertahan selama 2 bulan.

Hattan sehingga ke hari ini masih tidak mengeluarkan apa-apa kenyataan kepada media namun peminat sendiri nampaknya jumpa beberapa gossip menarik.

Seorang penggiat forum hiburan terkenal, Cari kongsikan sebuah blog yang didakwa milik Farah Asyikin namun kini sudah digodam oleh mereka yang tidak berpuas hati terhadap beliau & suami, Hattan. Dan individu yang tidak dapat dipastikan identiti ini telah mendedahkan beberapa masalah pasangan suami isteri yang bernikah pada November 2011 lalu.

Farah Asyikin didakwa berhutang dalam jumlah yang banyak kepada seseorang dan penggodam itu meminta beliau untuk menggunakan suami, Hattan untuk membayar segala hutang piutang beliau...

Bukan itu sahaja, Farah Asyikin juga didakwa pernah mengandung hasil hubungan bersama seorang kekasih berbangsa asing ketika berada di Jakarta, Indonesia dan menggugurkan kandungan tersebut.

Jika benar apa yang didakwa oleh penggodam blog Farah Asyikin ini, bermakna wanita ini memang mempunyai masalah peribadi yang agak dahsyat sebelum berkahwin dengan Hattan. Hmm.

0 Response to "Gambar Aksi Ranjang Farah Asyikin Punca Penceraian Dengan Hattan"

Post a Comment