3x Tukar Lampin Pakai Buang Suami Waktu Malam. Ini KATA Suami Kepada Wanita Ini Yang Buat Ramai SAYU !!!


3x Tukar Lampin Pakai Buang Suami Waktu Malam. Ini KATA Suami Kepada Wanita Ini Yang Buat Ramai SAYU !!! | Seperti yang diceritakan oleh FB Raudzah Arippin (LINK). Jika ditanya, apakah antara perkara yang tidak boleh saya lupakan sepanjang menjaga suami yang sakit ini?

Saya kongsikan satu cerita.

Waktu itu perut suami saya meragam. Pagi itu sahaja sudah 2 kali dia buang air besar, dan setiap kali itu juga saya menukar lampin pakai buangnya.

Dan masuk kali ke­3, dia memanggil saya.

“Awak, saya buang air besar lagi. Sorry ya. Sorry. Menyusahkan awak.” Katanya dalam sebak dan rasa bersalah.

“Tak apa je lah.. Saya tak kisah pun. Janganlah sedih..” Pujuk saya.


Lalu dalam kesedihan itu, dia mengangkat tangan kanannya dan berdoa,

“Ya Allah, ampunilah isteriku. Ampunkan dosa­dosa isteriku. Kurniakanlah isteriku syurgaMu tanpa hisab Ya Allah..”. KREDIT FB Raudzah Arippin (LINK)

Komen Di FB


0 Response to "3x Tukar Lampin Pakai Buang Suami Waktu Malam. Ini KATA Suami Kepada Wanita Ini Yang Buat Ramai SAYU !!!"

Post a Comment